به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسن کحال زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: از پیش از آغاز ایام نوروز ۱۴۰۳ پیشبینیهای لازم و برنامهریزیهای مناسب برای استقبال از این ایام بعمل آمد که پاسخگویی به مردم عزیز در راس سایر برنامه ها قرار گرفت.
وی افزود: براین اساس با توجه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی به مردم عزیز در حوزههای مختلف کاری، اجرای طرح "صدای پاسخگو" از روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ آغاز شد و کارشناسان روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزههای راه و شهرسازی، نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان را دریافت و پیگیری لازم از مسئولین مربوطه در این خصوص بعمل آمده است.
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: مطابق با آمار به دست آمده، در هفته اول نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۲۰۰ تماس با سامانه اعلامی این ادارهکل ثبت شده است که بیشترین آن مرتبط با کسب اطلاع از روند طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، موارد مرتبط با تصرف اراضی ملی و نیز پیرامون حوزههای مختلف حمل و نقلی، اطلاعات راه و هواشناسی بوده است.
وی با بیان اینکه این سامانه همچنان فعال بوده و پاسخگویی به مردم توسط کارشناسان روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق سامانه فوق ادامه دارد گفت: طرح صدای پاسخگو به دو صورت پاسخگویی مستقیم و ضبط مکالمه فعال است که هم استانیهای گرامی میتوانند از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۹۸۰۰۰ مسائل و مشکلات خود در حوزههای راه و شهرسازی را مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند همچنین کارشناسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام میکنند.